sâmbătă, 17 martie 2012

Drinkkkkssss\m/

Sticlele sunt sparte...1..2..3. 3 Sticle de vin..pe jos
Mai am 2 beri in frigideri..le dau si p`alea pe gat...Incep sa ma gandesc..:)
Tu..Stii,baby?Noi doi suntem perfecti intr`un cadru imparfect!
Beau ma gandesc la tine..La clipele frumoase petrecute cu tine..
La tot ce`am trait cu tine..Cineva bate la usa..Ma trezesc din ganduri..E doar X..
A venit sa`mi aduca vesti despre tine..Ce mai faci.. Cu cine esti.. Cu cine mai stai..Cu cine mai iesi..
Ba nu..Mint!
Erai tu ..M ai imbratisat , n am stiut ca e real
Cu tine nu ma astept la un final
Dupa dezamagiri sperante facute scrum , am deschis ochii , erai tu . 

N`am crezut ca existi..erai doar in mintea mea..
Berea m`a ametit..Ma pun in pat ..Iau o tigara..Incep si fumez..
E prea mult fum..Inchid ochii..te vad...Adorm cu tine in gand..Poate`mi trece durerea de cap..:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu