sâmbătă, 14 aprilie 2012

@About :)

Mă iubeşti ? îmi pare bine
Mă respecţi ? Şi eu ;)
Mă invidiezi ? Ai de ce ;)

Mă bârfeşti ? N'ai decât ; 
Regreţi ca m'ai cunoscut ? Mi se rupe ;) 

Îndrăzneaţă? Dacă tu eşti pămpălău ;)
Încăpăţânata ? Pâna peste masura ;)
Nemulţumită ? Întotdeauna ;)
 Te`am insultat? Foarte bine , meritai ;)
 Ai zis ce`ai vrut? .. O sa asculţi şi ce nu vrei ;)
Modestă? În anumite cazuri ;)
Ca sa te mulţumesc ? N`o sa mă schimb ;) 
Nonconformistă? Pentru că fiecare e frumos în felul lui ;)
Ţi`am mai zis ca te iubesc? .. Am fost sinceră ;)
Rea? .. Cu cine merită ;)
Sexy? Pentru că am cu ce ;)
Sinceră? Da , oricât de dur ar fi adevărul ;)
Bunul meu simţ? .. Depinde de al tău ;)
 Urâtă? La prima ora a dimineţii ;) 

Geloasă? Da , chiar dacă nu'mi dai motive ;)
Îndrăgostită ? În fiecare zi de altul ;)

Copilăroasă? .. Da , pentru ca  aşa vreau ;)
Impunătoare? Pentru că  ştiu ce vreau ;)
Originală? Mereu ;)
Devotată? Pentru că ştiu sa'mi menţin prietenii ;)
Copiată? De fiecare data ;) 
Tupeistă ? Pentru că trebuie sa fiu mereu peste tine ;)
Vrei să`mi devii prieten? .. Demonstrează`mi k meriţi ;)

Indiferentă? Dacă nu mă interesezi ;) 
Te urăsc? .. Mi`ai dat motive ;)
Incăpaţânată? Aşa m'a facut mama ;)
Falsă? Doar cu unii ;) 
Parşiva? Datorita unora din voi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu