sâmbătă, 12 mai 2012

Pe mess#

Ea : Da 
El : Ce faci ?
Ea : Dormeam 
El : A scuze 
Ea : Cine esti ?
El : Asa de repede mai uitat ?
Ea : Nu neaparat 
El : Deranjez ?
Ea : Mda . Nu 
El : Ce ai mai facut ?
Ea : Mai nimic .
El : Esti bine ?
Ea : Sunt ok .
El : Ma bucur
Ea : Lasa asta : De ce mai sunat ?
El : Vruiam sa ` ti aud vocea , sa` ti spun ca mi-a fost dor de tine
Ea : Da stiu , stiu , Nu mai minti
El : Nu mint .
Ea : Taci ca mi-a luat Ea locu `
El : Numai stau cu Ea
Ea : De ce ma rog ?
El : Pentru ca mi-am dat seama ca nu ` i ca tine
Ea : Tocmai acum ?
El : Da
Ea : Prea Tarziu
El : Nu cred
Ea : De ce ?
El : Pentru ca stiu ca inca ma iubesti
Ea : Da si ?
El : Cand iubesti ierti orice
Ea : Crezi ?
El : Da
Ea : Imi pare rau , te ` am iertat de multe ori
El : Stiu
Ea : Si n`am uitat ca mi-a raspuns ea la telefon , cand te ` am sunat
El : Vruiam sa te doara
Ea : Uite ca m`a durut . Acum sa te doara si pe tine
El : Mda . Ma doare , ca nu te mai am
Ea : Asa `i , nu ma mai ai , pentru ca , cand mai avut mai facut sa sufar , si mai pierdut
El : Da stiu. Te Rog iarta ` ma
Ea : Ok te iert . Acum pot sa inchid ?
El : Nu .
Ea : De ce ?
El : Pentru ca Te vreau inapoi , te iubesc
Ea : Crezi ca eu nu te vreau inapoi ? crezi ca eu nu te iubesc ?
El : Ba daa .
Ea : Dar din cauza ta s`a ajuns aici
El : Stiu Iubita , iarta ` ma
Ea : What ? Iubita ? .spune`i alia
El : Tu nu intelegi ca nu mai stau cu ea
Ea : Da .
El : Am gresit , mi-am dat seama cat de mult te iubesc
Ea : Mda .
El : Imi mai dai o sansa ?
Ea : Mdaaa ...
El : Zi
Ea : Chiar daca nu ai merita . Da
El : Pe bune ?
Ea : Da .
El : Te Iubesc .
Ea : Daca mai faci vreo greseala , Pa !
El : Ok iubita . Mersi :*
Ea : Nu ai pentru ce
El : Te Iubesc
Ea : Si eu , ne auzim maine , ca nu ma simt bine
El : Ce ` ai ?
Ea : Nimic . pa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu