duminică, 27 februarie 2011

Grenade..

Dragostea se naste cu un suras ,creste cu un sarut si se termina cu o lacrima..A noastra s-a nascut, a crescut si s-a terminat...
De ce,Doamne?De ce mi l`ai luat?
Il iubeam atat de mult..Era totul pentru mine,pana a aparut EA..Fata care mi l`a luat..Ea,ii fura saruturile dulci si noptile pe care le petreceam candva cu el..Oare de ce nu pot sa`l uit?Mi`a marcat viata aceasta despartire..Mi`a intrat in suflet ca o grenada..M`a patruns adanc in inima..
N`a stat mult si`a explodat..Sufletul meu e impartit in mii,milioane si miliarde de bucatele..
Cum zicea si in melodie: Viata`i doar un drum spre moarte..
Ascult muzica si devin melancolica..Ascult melodia noastra..
Ma uit pe poze..Imi aduc aminte de noi..Imi aduc aminte de clipele petrecute impreuna..
Imi imaginez ultima zi cand eram amandoi,pe bancuta din parc..Stateam si ne uitam unul la altul..Ne sarutam,ne imaginam ce ne`am face unul fara altul..Stiu,e greu:-j
Timpul trece greu..A trecut o zi,o saptamana ,o luna,un an si tot nu te`am uitat..
Ma plimb prin parc vad bancuta unde noi ne`am cunoscut..Abea acum imi dau seama cum e fara tine..«E prea mult fum in jur..Nu pot zambii acum»
Au mai trecut doi ani si ti`ai adus aminte de mine..M`ai sunat si mi`ai zis: Ciao Cosmy ce mai faci?
Am vorbit minute in sir..Si mi`ai zis ca nu m`ai uitat ,ca vrei sa ne impacam,ca ma iubesti si acum...Sa te cred?!;)
Logic ca te cred..Doar tu ai fost unica mea iubire..Timpul trece repede acum.Doar sunt cu tine!
Te iubesc atat de mult incat nici tu nu`ti dai seama...:P
Dar sa nu uiti ca suntem perfecti intr`un cadru imperfect..
Hai sa traim clipele ca si cum ar fi ultimele..!
Hai sa uitam trecutul si momentele in care am suferit!
Hai sa iubim viata,asa cum e ea cu bune sau cu rele!
Hai sa ne imaginam viitorul!n=Ne vom casatori,vom vea copii,apoi vom imbatranii si vom muri:(
Dar,suntem impreuna.Asta conteaza cel mai mult;)
Te iubesc;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu