duminică, 27 februarie 2011

Story of 2012

Iata`ne in anul 2012 ziua a`12`a luna a`12`a..Vine APOCALIPSA,oare e adevarat?
E ora 10..Mai sunt 2 ore din viata mea.O sa`ncep sa`mi aduc aminte de clipele frumoase petrecute in viata mea.
Imi aduc aminte de primul BoyFriend,primul sarut,prima imbratisare..
Greu sa trec peste ele..Oare va fi ca`n film?
Oare vom lua foc?Se va crapa pamantul?Ne vor inghiti apele?
Nu cred pana nu vad..
Ascult melodia noastra..Timpul trece repede(:|
Ce sa fac in aceste ultime ore de viata?
S`a facut 11..O ora doar..
Simt cum un demon intra in mine si`mi scoate toata suferinta.Ma omoara..
E 12..Doar 12 minute ma mai despart de MOARTE..
E si 10..Doamne nu ...:(Nu vreau sa mor..Incep sa urlu,sa plang,sa ma descarc
Toata tristetea a disparut:)Sunt fericita..O sa mor!O sa scap de tot si de toate..
S`a facut si 12..Doar 12 secunde..
Tic`Tac..Tic`Tac..
Au trecut acele 12 secunde
Iata`ne pe data de 12.12.2012.Ora 12:12:12
Gata!A venit..Pamantul a`nceput sa se crape,apele au inceput sa inghita plajele.
Cladirile mari au luat foc!
Visele mi se naruie,viata mea s`a dus,clipele frumoase au disparut,suferinta a aparut!
Ma gandesc cum sa mor oare?!Stiu!Ma arunc de la balcon!Sar si simt suferinta,cad..Tic`Tac..Am ajuns la asfalt..
Dar..!Stai!!De ce n`am murit?:)Traiesc si ma gandesc la EL,la baiatul ce mi`a furat inima..
Dintr`o`data ma trezesc..A fost doar un vis..
Si azi nu e 12.12.2012 ci 27 Februarie 2011:)Ora 13:00
Perfect!N`am murit.Imi traiesc viata la maxim:)
N`o sa uit acest vis ciudat..!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu