duminică, 20 februarie 2011

My death

Uite`ma ..Aici..In capatul lumii unde tot ce a avut un inceput
isi gaseste finalul..Privesc in jos.Ard de disperare..De suferinta
De dor si ura Cum poti fi omorat de cei dragi..
Eu stiu cel mai bine.. M`ai ucis cu ura ce`o porti 
in suflet,cu indiferenta ta..Si uite cum stau acum..Sus..
Pregatindu`mi moartea Ma uit iar in jos...
Milioanele de sentimente dau navala in inima mea 
Si retraiesc de miliarde de ori acele momente stranii..
Si incep sa tip..Ma doare inima..Ma doare sufletul...Ma doare fiecare 
picatura de sange...Vreau un final..Vreau sa te uit...
Dar nu ma lasa..nu ma lasa!..Lupta se duce in mintea mea..
Ceva imi zice ca daca o sa sar in acest moment o sa scap
de tot ce nu`mi da pace..O sa scap de monstrul din mine..
Stau si ma gandesc..Mi`i imaginez pe cei din jur cum ma plang..Dar totusi
ei nu merita astfel de suferinta Nu merit sa mor...!Moartea va
readuce acel monstru din viata mea..Imi e frica...Frica de suferinta
si de chipurile pline de durere a celor care tin la mine..Mi`e
frica..Frica de Dumnezeu..Mi`e frica de tot,mi`e frica sa si mai traiesc..:| 
Durerea ma innebuneste..:(Vantul imi inteapa inima ca un
fulger..Ridic capul spre cer si vad toate clipele placute..
Simt ca nu ar fi fost..si..sar..Caderea..ma eliberaza de suferinta..:)
Simt cum vantul imi patrunde inima si smulge toata durerea din ea.Vad..un 
punct care devine o pata,apoi o umbra,apoi niste aripi care
vor sa ma prinda.Nu maai simt nimic.Nici suferinta.Nici iubire.. 
Dar sufletul..Imi este acoperit de o urma de indoiala asupra mortii mele..:|
Suferinta mea nu avea nici un leac?Trebuia sa sar?!
Regretul devine mai insuportabil decat durerea din suflet..Dar nu mai pot face 
nimic:-jSunt singura..Pierduta in intuneric si aripile care vor sa 
ma prinda..nu sunt decat o agonie in care ma pierd..Dar:)
Din fericire ma trezesc..Tot ce s`a intamplat,a fost un vis:)Ce bine!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu