vineri, 4 martie 2011

O zi ca oarecare..

Neatsa soare..(:| Ma trezesc..E aproape 12..Ce dracu`..?
Ma uit in pachetu` cu tigar..Doar 2 mai sunt..Ce`am facut aseara?!Din 20..
Iau o tigara...Fumez..Ma gandesc
Visele mi se naruie..Sunt singura..Ce dracu` atatea : ganduri,atata muzica si culoare in viata mea?
Cum ar fi o viata alb`negru fara el?Naspa .. De ce?
1.EL ma face sa zambesc,sa rad,sa simt viata
2.EL ma iubeste si ma face fericita
3. Cu EL totu`i diferit
4.EL e frumos,dragut,simpatic si de treaba!
Il iubesc pentru felu` in care mi`a schimbat viata nu pentru spatele lui!:x
Ma uit in jur..Nu e nimeni..Iau sticla de vin si incep sa beau..
1 pahar,2,3..Mai e mult pana se termina sticla..
Tigarile..s`au terminat..:( Il sun pe .. si`mi aduce 2 Jointuri..
Se duc si alea..Ce sa mai fac azi?Aaaa,da..
Iau telefonu`  si incep sa sun..Nu raspunde nimeni..Frate,ce`or face cu telefoanele alea?!!!
In fine..Intru pe mess..Plictiseala mare..
Se face noapte..Ma duc la magazin si cumpar un pachet de tigari..
Ma uit la cateva filme si adorm..Maine`i o zi noua..O iau de la capat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu