duminică, 6 martie 2011

De ce?!!!

Daca`as putea sa schimb ceva as face`o ..Ce sa fac daca te iubesc?Ce sa fac daca nu stiu sa distrug zidul asta de ura care ne desparte?De ce nu poate sa fie bine?De ce nu e suficienta iubirea?De ce fiecare clipa de fericire trebuie s`o platesti in lacrimi?De ce nu vi?De ce?Pur si simplu.. De ce?!!!De ce e cerul albastru si ziua nu sunt stele?De ce cand nu esti langa mine, sunt reci lacrimile mele?De ce cand ma uit la luna, parca il vad cum plange?De ce  stelele cad, de ce inima mi se frange?De ce nu ma pot uita la soare cand rasare?De ce vreau sa alerg cand nu mai am picioare?De ce exista seceta si distruge totul in cale?De ce nu ma regasesc printre locurile frumoase?De ce ma mai gandesc la tine cand m`ai facut sa te urasc?De ce nu mai am nimic si toate au disparut in zare?De ce cand inchid ochii ma cuprind rafale?De ce ma uit pe cer si curcubeul nu apare?De ce nu mai am rabdare sa fiu ca inainte?De ce m`ai abandonat si m`ai lasat singura pe lume?De ce primavara copacii infloresc?De ce nici macar atunbci nu pot sa zambesc?De ce furnicile n`au gura sa se vaite?De ce pestii traiesc in adancuri de ocean?De ce oamenii se feresc de rautatea oamenilor?De ce au fost razboaie si au pierit suflete?De ce la tara oamenii sunt inca simplii si modesti?De ce cad avioane si se scufunda vapoare?De ce s`au ratacit si sentimentele tale?De ce oare te`ai schimbat atat de mult?De ce se gasesc ghiocei doar in luna lui martie?De ce iubirea`i ca un drog si cu`ncetul ma omoara?De ce nimic nu are sens si noptile sunt reci?De ce ploua?De ce exista iubirea?De ce n`am dreptul la fericire?De ce m-ai invatat sa rad dupa atatea probleme?
Ma`ntreb daca toate acestea inseamna ceva pentru tine..:-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu