joi, 17 martie 2011

Vestu` salbatic..

(:|Scoala iar..Plictiseala iar...Note:-@ Ascultari:-@ Teorii... Mi s`a luat..
Pauza...Ma uit pe geam..ce sa vad?O bunaciune la orizont...Ma urc pe geam si`i spun ca e bun..
Se  uita la mine si merge mai departe..
Ce sa fac?Vine un obsedat si ma ia de cur..:|Ce pana mea.. Mi s`a dus tot chefu..
Tipete..Urlete..Nu va speriati nu violeaza nimeni pe nimeni;)..Iar se bat unii..
Ies pe hol..Poate ma mai dezmortesc..Poate mi se duce somnu`..
Pe hol..Altii..Iar tipa...Aoleu:O!!!:) Bunaciuni la orizont..Ma tin dupa ei ca sa aflu mai multe..:)
Nimic nou..Erau de la o clasa vecina..Acum am inteles..
Portile scolii s`au inchis de vreo` 2`3 zile si na..Mai ieseam la o bere,ma mai intalneam cu cineva..Ceva de genu`.
E si jumate..In clasa..:|Profa iar intarzie..Alti prosti,iar se bat(:|
E mai rau ca`n VESTU` SALBATIC..
Intra profa ..Incepe... Catalogu` se deschide la.. G...
La tabla..Iar m`asculta.. Nu stiu nimic..Ii rog p`aia sa`mi mai sopteasca..
La loc...7 Perfect..!In banca...Trece ora...Iar in pauza ...
Iar incepe Vestu` Salbatic..Iar pe geam..Iar cu ochii dupa bunaciuni;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu