vineri, 18 martie 2011

Multumesc!!..

Lasa`ti lacrima sa curga..Lasa tristetea sa`ti inunde sufletul
Lasa macar o zi sa treaca fara sa fii fericit Lasa totul deoparte pentru o zi
Pune`te in locul meu.Doar azi...
Nu`mi da sfaturi de viata .. Stii bine ca n`o sa te ascult..
Mi s`au f***t visele.. Am avut si eu multe...
Am lasat lacrimile sa curga..Daca le strangeam..Un ocean era putin..
Am zis ca plec.. Ca nu mai vin acasa.. Stii unde`am gasit raspunsurile?!Doar pe fundul sticlei..
Pentru ca e pustiu..Cata durere`n mine..Si cata dragoste?!
Doar ca mi`e dor..Dor de tine..Dor de noi..Dor sa visez..
Cum dracu` de dormi noaptea?Ma tot intreb...
Multumesc ca m`ai facut sa sufar.
Multumesc ca mi`ai facut viata amara
Multumesc ca ai avut rabdare cu mine
Pur si simplu MULTUMESC ca ai fost cu mine!..
Si MULTUMESC Ca azi aproape totul sunt  poate
Ar fi dragoste nu daca-r fi exacte
"MULTUMESC!" Acum traiul e mai usor`

M`ai facut sa nu ma mai gandesc la viitor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu